Tuesday, July 13, 2010

SaHaBat SeJaTi....


Buat kalian...aku dapat merasakan bahawa di saat ini..kita tidak lagi rapat seperti dahulu...aku tidak mnegerti kenapa tiba-tiba keadaan ini berubah....aku harap segala apa yang aku lakukan terhadap kalian akan terubat segala keresahan yang ada pda diri kalian...

Aku telah pun cuba sedaya upaya untk tidak melukai hati kalian..
mungkin pda aku..sudah suratan hidup aku untuk tidak bersama kalian...
kasih persahabtan yang sudah lama..kini berderai bgaikan kaca...hanya Allah sahaja yang Maha Mengetahui segala-galanya...

Aku memohon pada Allah agar tunjukkan aku jalan untuk menempuh segala dugaan ini dan aku harap kalian dapat memaafkan aku jika aku banyak menyakiti hati kalian semua...
moga ikatan ukhwah yang dibina kekal ke akhirnya...
tidak daya lagi rasanya hati ini untuk menahan hibanya rasa di saat aku merindui kalian...
kalian pergi meninggalkan hidup aku...
aku redha apa yang terjadi..
mungkin di sebalik dugaan ini..ada hikmah yang tersembunyi...

- FRIENDS FOREVERRR!!!! -

No comments:

Post a Comment