Tuesday, November 13, 2012

~PesaNaN DarI SahaBat~

Kepada sahabat-sahabat ku sekalian...pertma sekali maafkanlah atas segala kesalahan yang saya lakukan selama kita bersama dan redhakanlah juga segalanya sebab saya banyak sangat rasanya lakukan apa yang tidak memuaskan hati semua pihak serta halkan makan dan minum saya. saya sangat bersyukur kepada Allah keranan menetukan saya untuk bertemu dengan sahabat-sahabat yang saya sanjungi sekalian. Banyak yang ak pelajari daripada kalian tapi ak akui ak tidak mampu untuk memberikan yang terbaik kepda sahabat sekalian... Buatmu kalian..mintalah kekuatan dari Allah untuk terus bersama-sama menegakkan kalimahNYA. ak tidak mahu kalian semua ada yang berpecah...x nak lagi ada yang gugur, ak sayang kalian semua. InsyaAllah..kalau kita sentiasa dekatkan diri dengan Allah...Allah lagi dekat dengan kita dan segala masalah dapat ditempuh bersama dan kalu menangis pun, kita menagislah bersama. Harapan ak pada kalian..biarlah hubungan sahabat ini kekal berpanjangan, sebab kalo boleh nak bahagia bersama-sama. Ingatlah, Allah sangat dekat dengan kita....

No comments:

Post a Comment